Min bror

I denna blogg lägger jag vanligtvis upp sådant som jag har gjort, olika kreativa saker. Men idag är det min bror som får stå för det kreativa. Han har nämligen skrivit en bok som kommer ut i September. Jag har inte läst den ännu och är väldigt nyfiken. Så här står det om boken på förlaget KAKAOs hemsida.


Oops! Tjuvläst i någons mobil? Missat svärmors födelsedag? Glömt (läs: struntat i) att betala tillbaka den där skulden?
Lugn, den här boken hjälper dig att sopa igen spåren av dina snedsteg.
Förneka, skyll på andra (gärna på barn, de kan inte försvara sig) eller snylta på andras goda renommé. Hemligheten för att lyckas är att inte ha några skrupler. Självsäkert ska det göras, då går vem som helst på din ursäkt!
Här hittar du ursäkter och undanflykter för alla situationer du riskerar att hamna i. Slå snabbt upp rätt ursäkt i bokens index!

PONTUS EKSTEDT

Kommentarer

Populära inlägg