Pelikanteater

Usch vad dålig jag har varit med mitt bloggande. Men nu ska det verkligen bli ändring på detta. Jag har lagt min energi på att snickra den senaste veckan. Jag bygger nämligen scenografin till Pelikanteatern här i Göteborg. "Lennart bor inte här" är en föreställning för barn och den har premiär den 19 november.

Så här står det på Pelikanteaterns sida (www.pelikanteatern.se)..
Lennart bor inte här - från 4 år om rum, det egna rummet och andras utrymme.
Om Solveig som grejar och muttrar och har fullt upp på egen hand, som trivs när det är tyst
och som inte alls vill ha sällskap. Men Lennart, grannen Lennart, han bjuder in sig själv och tycker
att det är tråkigt när det är tyst och att allt blir dubbelt så roligt om man är dubbelt så många
som när man är ensam.
Gästspel på Pustervik Lagerhuset, Heurlins plats 1, Premiär lör den 19 nov kl 13
spelas därefter 21 nov - 2 dec varje vardag kl 10
Därefter bokningsbar för uppsökande.

Kommentarer

Populära inlägg