LONDON




Om ni tycker jag har varit lite frånvarande på bloggen finns det en förklaring. Jag har varit i den fantastiska staden London i några dagar. Vad jag älskar denna stan!
Vi var där i fyra dagar och vi hann med så mycket. Vi gick på musikaler, marknader, gick i Hyde Park, åt god mat i Chinatown, gick på mysiga pubar och åt engelsk mat som Fish & chips och riktig härlig bastant English breakfast. Big Ben, London Eye, Buckingham Palace, Madame Tussauds, Harrods och konstsamlingar på Tate Modern och National Gallery hann vi också med. Allt detta men ändå stressade vi inte alls igenom stan. Men nu är man hemma, nöjd och full av inspiration.

Kommentarer

  1. härligt med London och så mkt ni hann med!

    SvaraRadera
  2. Man lever länge på en sådan resa. Jag kommer på mig själv att sitta då och då och tänka på allt vi gjorde där. Härligt!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg